Asfalt pret

Prețul asfaltului depinde de modalitatea de pregătire a bazei și de numărul de straturi. Pentru pregătirea și consolidarea bazei veți plăti în jur de 20lei/m2. Prețul turnării unui strat de asfalt este de circa 30lei/m2, asfaltul cu două straturi fiind mai dur, mai neted și mai uniform și în jur de 40lei/m2.

Cui să încredințați așezarea unui asfalt? Trimiteți o cerere către asfaltorii din apropierea dumneavoastră, care sunt corespunzători și evaluați - gratuit și fără obligații! Completați doar formularul de mai jos.

Cereți ofertă:
Trimiteți cerere

Prețul asfaltării


Prețul asfaltării. Preț pentru furnizarea și instalarea asfaltului fin și grosier in două straturi. Preț asfalt de 5 cm in 3 cm grosime, impreuna cu pregătirea și consolidarea bazei.

100 RON/mp

PREȚ MINIM
RON/mp

PREȚ MEDIU
140 RON/mp

PREȚ MAXIM
DORESC OFERTE DE LA EXECUTANȚI
Asfalt pret

ALTE PREȚURI PENTRU Asfalt

cantitatea dvs.

unitate

prețul orientativ

prețul dumneavoastră

TOTAL:
trimiteți o cerere >

Pavaj


Prețul pavelelor este foarte diferit, în funcție de tipul de pavele pe care le utilizăm, cum pregăti...

Verificați și: Pavele pret

Cum v-au fost de folos aceste informații?

Idei de amenajare a casei

O revistă cu idei proaspete și sfaturi din partea autorilor noștri pentru amenajarea spațiului de locuit.

Lucrări de asfaltare – tot ce trebuie să știți

1. Ce trebuie să știm despre asfaltarea căilor de acces și a curților?

Atunci când ne amenajăm calea de acces la casă și curtea, este important să ținem seama atât de aspectul estetic al pavajului, cât și de cât de bine acesta se potrivește cu casa și cu împrejurimile. De asemenea, mai trebuie să luăm în considerare calitatea și durata de viață a materialelor folosite. După analizarea tuturor acestor factori, marea majoritate a beneficiarilor aleg să își asfalteze aleea, care le unește casa cu drumul public.

Marea majoritate a beneficiarilor aleg să își asfalteze calea de acces la casă și curtea, datorită simplității mentenanței și a duratei de viață îndelungate a suprafeței asfaltate
Marea majoritate a beneficiarilor aleg să își asfalteze calea de acces la casă și curtea, datorită simplității mentenanței și a duratei de viață îndelungate a suprafeței asfaltate

1.1. Avantajele oferite de asfaltare

Unul dintre principalele avantaje ale asfaltării este cu siguranță rapiditatea execuției, pentru că asfaltul poate fi turnat într-o zi, dacă în prealabil a fost pregătită și întărită corespunzător suprafața de pietriș, pe care urmează a fi turnat asfaltul. Alte motive importante pentru care beneficiarii aleg asfaltarea sunt următoarele: simplitatea mentenanței și durata de viață practic nelimitată a suprafețelor asfaltate. Asfaltul este unul dintre cele mai rezistente materiale folosite pentru pavarea suprafețelor, rezistând chiar și la tratamentul cu sare din anotimpul iernii. Trebuie să știți și că zăpada se curăță foarte ușor de pe asfalt. De asemenea, pe asfalt nu se adună nisip și pietre. Prețul avantajos al lucrărilor de asfaltare în comparație cu cel al altor lucrări de pavare cu pavele, face ca asfaltarea să fie și preferată. Prețul lucrărilor de asfaltare depinde însă de locație și de destinația suprafețelor care urmează a fi asfaltate, ca și de grosimea stratului de asfalt.

1.2. Aspectele negative ale asfaltării

În ciuda numeroaselor avantaje pe care le prezintă asfaltarea suprafețelor, aceasta mai are și anumite aspecte negative. De exemplu, vara, asfaltul acumulează foarte puternic căldura solară și o emană la rândul lui. De fapt, asfaltul poate atinge temperaturi atât de ridicate, încât acesta poate produce opărituri pe tălpile picioarelor, dacă se merge pe el cu picioarele goale, atunci când este încins. Asfaltul se dilată în condiții de temperaturi ridicate și se contractă atunci când afară este frig. Acesta este motivul pentru care marginile asfaltului se crapă. În crăpăturile asfaltului începe să se adune mizerie. Încet-încet materialul începe să se dezintegreze. Părțile proaste ale asfaltării se mai fac simțite și în cazul în care, după asfaltare, devine necesară execuția de lucrări sub suprafețele asfaltate, cum ar fi instalarea unor țevi ale rețelelor de utilități publice. În acest caz, asfaltul va trebui să fie tăiat și peticit la loc. Din păcate, se va vedea clar locul în care se unesc asfaltul nou cu cel vechi, chiar și culoarea acestora va fi diferită. În schimb, în cazul în care trebuie a fi executate astfel de lucrări sub o suprafață pavată cu pavele, nu vor exista probleme majore, ci vor fi pur și simplu îndepărtate temporar o parte din pavele, iar după încheierea lucrărilor, acestea vor fi puse la loc.

2. Asfaltare profesională și de calitate

Este important, ca lucrările de asfaltare să fie executate de către o firmă profesionistă și cu experiență. Atunci când alegeți executantul, care să vă asfalteze curtea, acordați atenție experienței și referințelor firmelor de asfaltare. Trebuie să știți, că executanții de calitate oferă garanție pentru lucrările de asfaltare, pe care le realizează, atât pentru lucrările de pregătire a suprafeței întărite de nisip, cât și pentru turnarea asfaltului. Dacă asfaltarea este executată în mod profesional, suprafața asfaltată va avea o durată de viață îndelungată. Deci, căutați un executant, care să vă îndeplinească dorințele privind asfaltarea, dar care să respecte și toate standardele în vigoare din acest domeniu.

3. Tipuri de asfalt pentru căile de acces și curți

Alegerea tipului de asfalt depinde mai ales de următorii factori:

- destinația suprafeței, care urmează a fi asfaltată, și anume, dacă este vorba de asfaltarea unei curți, a unei căi de acces sau a unui drum etc.;

- solicitările/sarcinile la care vor fi expuse suprafețele asfaltate: solicitări mici, mari sau foarte mari;

- locația geografică în care se vor desfășura lucrările;

- mărimea investiției.

Indiferent de tipul de asfalt pe care îl alegem, suprafața peste care acesta urmează a fi turnat trebuie să fie pregătită în mod adecvat, pentru că asfaltul nu este un material de sine stătător.

3.1. Asfaltare într-un singur strat

Bineînțeles, că dacă se toarnă un singur strat de asfalt, prețul acestor lucrări va fi minim. Vor face această alegere cei ce doresc să asfalteze căi de acces și curți, pe care nu vor circula cu autovehicule.

Execuția unui strat simplu de asfalt diferă de la caz la caz:

- dacă suprafața de asfaltat va fi mai puțin expusă la sarcini (max. 3,5 tone), fracția de piatră zdrobită este între 0 și 11 respectiv 16 mm, iar grosimea stratului de asfalt este de 5-6 cm;

- dacă suprafața de asfaltat va fi mai mult expusă la sarcini (max. 8 tone), fracția de piatră zdrobită este între 11 și 16 mm, iar grosimea stratului de asfalt este de 7-8 cm.

Aceste date au caracter exclusiv informativ. Tipul de asfalt și grosimea adecvată a acestuia se stabilesc după analizarea locurilor, care urmează a fi asfaltate.

3.2. Asfaltare în două straturi

Această soluție este aleasă în cazul în care căile de acces și curțile vor fi folosite nu numai pentru automobile, ci și pentru autovehicule cu mare tonaj. Asfaltul turnat în două straturi este mai de calitate, datorită faptului că stratul inferior este mai gros și alcătuit din fracțiuni de piatră zdrobită mai grosiere. Asfaltul este turnat la temperaturi înalte și este mai rezistent la sarcini. Stratul superior de asfalt este mai subțire și este alcătuit din fracțiuni de piatră mai fine, lucru pentru care suprafața exterioară a asfaltului este netedă. De obicei cele două straturi de asfalt au o grosime totală de 8 cm: stratul inferior are 5 cm, iar stratul superior 3 cm. Această grosime a asfaltului este adecvată pentru căile de acces și grădini. Asfaltarea în două straturi este mai scumpă, dar în același timp este și mai de calitate, mai durabilă, asfaltul având și un aspect mai plăcut.

Execuția asfaltării în două straturi diferă de la caz la caz:

- dacă suprafața de asfaltat va fi mai mult expusă la sarcini (max. 8 tone), fracția de piatră zdrobită din stratul inferior este între 0 și 22 mm, iar cea din stratul superior de  0-8/11 mm. Grosimea stratului inferior de asfalt este de 5 cm, iar cea a stratului superior de asfalt tot de 5 cm.

- dacă suprafața de asfaltat va fi foarte expusă la sarcini (max. 10 tone), fracția de piatră zdrobită din stratul inferior este între 0 și 22 mm, iar cea din stratul superior de  0-8/11 mm. Grosimea stratului inferior de asfalt este de 8 cm, iar cea a stratului superior de asfalt de 3-4 cm.

- dacă suprafața de asfaltat va fi foarte expusă la sarcini frecvente (max. 10 tone), fracția de piatră zdrobită din stratul inferior este între 0 și 22/32 mm, iar cea din stratul superior de  0-11 mm. Grosimea stratului inferior de asfalt este de 10 cm, iar cea a stratului superior de asfalt de 4 cm.

Aceste date au caracter exclusiv informativ. Tipul de asfalt și grosimea adecvată a acestuia se stabilesc după analizarea locurilor care urmează a fi asfaltate.

4. Cum se asfaltează curțile?

4.1. Pregătirea suprafeței pe care urmează a fi turnat asfaltul

Dacă dorim ca suprafețele asfaltate să reziste cu succes un timp îndelungat la diferite sarcini și solicitări – greutatea automobilelor, oscilațiile de temperatură, acțiunea apei, acțiunea sării presărate pe asfalt pe timp de iarnă etc. - este foarte important să se pregătească și întărească în mod adecvat suprafața, pe care urmează a fi turnat asfaltul. Dacă nu se face acest lucru, terenul se poate denivela, asfaltul se poate crăpa sau pot apărea găuri în asfalt. Dacă suprafața asfaltată va fi folosită pentru circulația automobilelor, baza peste care urmează să fie turnat asfaltul se pregătește în modul următor: se sapă terenul până la adâncimea de aproximativ 0,6 metri (în cazul în care pe această suprafață vor circula și autovehicule cu gabarit ridicat, se sapă până la o adâncime mai mare). Atunci când se sapă groapa, trebuie să se țină seama și de drenarea apei. De aceea, suprafața va fi ușor înclinată, pentru ca apa să fie îndepărtată de casă. Unghiul de înclinare al suprafeței va fi de cel puțin 2% respectiv 2 cm pe metru pătrat. Chiar dacă se creează acest unghi de înclinare, în teren trebuie să se monteze grilaje de drenare a apei. În groapa făcută se varsă aproximativ 0,4 metri de pietriș grosier (pietriș sau agregat mărunțit). Fiecare strat aplicat trebuie să fie întărit înainte de a vărsa un alt strat de pietriș peste el. Pentru aceste straturi nu se folosește niciodată material rezidual de pe șantier sau pietre dezgropate, pentru că un astfel de material nu are o grosime uniformă și, de aceea, el nu s-ar putea întări și nivela corespunzător. După întărirea stratului inferior de pietriș, se aplică și stratul superior format din pietriș mai fin, cu grosimea de cca. 0,2 metri. Stratul superior de pietriș este stratul portant al asfaltului și, de aceea, este important ca acesta să fie întărit foarte bine.

4.2. Turnarea asfaltului

După cum am mai menționat, tipul și grosimea asfaltului depind de destinația suprafeței, care urmează a fi asfaltată. În practică, suprafețele pe care urmează a se circula cu autovehicule se asfaltează în două straturi: primul strat (stratul inferior) are o alcătuire mai grosieră și grosimea de minim 5 cm, iar al doilea strat (stratul superior) este mai neted și are grosimea de minim 3 cm. Ambele straturi de asfalt se netezesc după aplicare.  Apoi, suprafața astfel asfaltată poate fi utilizată deja după câteva ore. Recomandăm, ca asfaltarea să se execute pe timp uscat, când temperatura atmosferică este de minim 10 ℃. Lucrările de asfaltare se execută în principal în sezonul construcțiilor. Este important ca temperatura atmosferică să fie ridicată pe perioada execuției lucrărilor de asfaltare. În aceste condiții asfaltul nu se va răci prea repede și va putea fi corespunzător netezit. Vremea ploioasă nu este adecvată pentru lucrările de asfaltare, pentru că asfaltul aderă mai greu pe stratul inferior de pietriș, dacă acesta este udat de ploaie. Dacă asfaltul este turnat pe timp de ploaie, se va crăpa rapid. Se mai recomandă și ca asfaltul să fie turnat imediat după pregătirea suprafeței inferioare, adică imediat după săparea gropii și vărsarea și întărirea straturilor de nisip. În caz contrar, stratul superior de nisip poate fi stricat, fie de o furtună, fie de circulația peste el a unui autovehicul.

4.3. Mentenanța și repararea suprafețelor asfaltate

Vă spunem clar, că nu are rost să se facă economii atunci când se execută stratul de nisip întărit, peste care urmează a se turna asfaltul. Suprafețele asfaltate vor avea o durată de viață îndelungată dacă straturile inferioare de nisip sunt executate profesional și sunt bine întărite, și dacă stratul final de asfalt este turnat corect. Pentru asigurarea durabilității suprafeței asfaltate mai este foarte importantă și execuția corectă a contactului dintre asfalt și restul materialelor. Dacă asfaltul nu este finisat corespunzător, acesta se va sfărâma și se va rupe. În acest caz, apa va intra cu ușurință prin crăpăturile stratului superior de asfalt și va distruge și stratul inferior al acestuia. În cazuri grave, stratul de asfalt se poate chiar ridica și desprinde de pe stratul inferior de nisip întărit. Deseori apar gropi în asfalt, în care se adună apa și mizeria etc. Cu timpul, pe suprafața asfaltului se adâncesc gropi și denivelări create de roțile autovehiculelor (dacă circulăm pe aceeași suprafață și parcăm întotdeauna în același loc), sau gropi și denivelări create de vase mari cu flori. Mai ales vara, atunci când asfaltul este încins și moale, trebuie să avem grijă să nu așezăm obiecte foarte grele pe suprafețe asfaltate, pentru că acestea ar putea lăsa urme în asfalt. Suprafețele asfaltate mai pot fi afectate și de scurgerile de ulei din autovehicule sau de vărsarea pe ele a unor substanțe agresive. Astfel de pete nu pot fi curățate de pe suprafețele asfaltate. Situația poate fi ameliorată numai prin tăierea și eliminarea acestor bucăți de asfalt pătate și turnarea unui strat nou de asfalt peste găurile făcute în acest fel suprafața asfaltată.

 

La Daibau.ro vă ajutăm să vă evaluați investiția și să vă alegeți executantul pentru locuința dumneavoastră



DORESC OFERTE DE LA EXECUTANȚI
Ultimele cereri publicate

Asfalt

Buna ziua,

asfaltare drum de acces 350 m2

Mulțumesc 15214.5 RON la 25357.5 RON

........

Vreau o rampa de acces

Buna ziua,

Vreau o rampa de acces de lângă sosea până în podul de beton dimensiuni 6x1.5 x10 cm grosime.

Mulțumesc 3042.9 RON la 5071.5 RON

........

Asfalt

Buna ziua,

Turnare asfalt obișnuit, grosime de 5 cm,trotuar simplu, este atașat poza.

Mulțumesc 3042.9 RON la 5071.5 RON

........

DORESC OFERTE DE LA EXECUTANȚI





Prețul, Asfaltarea unei curți, 200 m2
Asfalt, Roma

20865.6 RON la 34776 RON

Prețul, Asfaltare trei alei de trecere, 25 metri patrati
Asfalt, Iaşi

2608.2 RON la 4347 RON

Prețul, Asfaltare curte interioara, 2500mp
Asfalt, Arad

43470 RON la 72450 RON

Prețul, Asfaltare drum servitute, 865 mp
Asfalt, Bucureşti

21735 RON la 36225 RON

Prețul, Reparatii curte in care intra auto, 500mp
Asfalt, Galaţi

17388 RON la 28980 RON

Prețul, Asfaltare loc de masina, 20 mp
Asfalt, Tărlungeni

2173.5 RON la 3622.5 RON

Prețul, Asfaltare trotuar, 50 mp
Asfalt, Banloc

3477.6 RON la 5796 RON

Prețul, Refacere carosabil in urma lucrarilor de bransament apa canal, 10mp
Asfalt, Lunca Calnicului

1304.1 RON la 2173.5 RON

Prețul, Asfaltare curte, 100m2
Asfalt, Ineu

8694 RON la 14490 RON

Prețul, Asfalt pe o terasa, 20 mp
Asfalt, Ploieşti

1738.8 RON la 2898 RON

Prețul, Asfaltare, 90 m2
Asfalt, Tărlungeni

4347 RON la 7245 RON

Prețul, Ridicare nivel beton, 2 metrii cubi
Asfalt, Bragadiru

6520.5 RON la 10867.5 RON

Prețul, Turnare asfalt, 100 m2
Asfalt, Borşa

8694 RON la 14490 RON

Prețul, Acoperire asfaltica a unei placi de beton corodat,
Asfalt, Câmpina

2608.2 RON la 4347 RON

Prețul, asfaltare curte, aproximativ 200 m2
Asfalt, Iaşi

15214.5 RON la 25357.5 RON

Prețul, Asfaltare, 90 mp
Asfalt, Sineşti

1738.8 RON la 2898 RON

Prețul, Asfaltare curte, 50 mp
Asfalt, Tântava

3477.6 RON la 5796 RON

Prețul, Asfalt in curte, 142,5
Asfalt, Ineu

13041 RON la 21735 RON

Prețul, Asfaltarea unei curți de 60 mp, 60 mp
Asfalt, Bacău

6085.8 RON la 10143 RON

Prețul, Asfalt in curte, 70mp
Asfalt, Band

6955.2 RON la 11592 RON

Prețul, Asfalt parcare, 400mp
Asfalt, Poseşti

13041 RON la 21735 RON

Prețul, Asfaltare curte, 150mp
Asfalt, Câmpina

13041 RON la 21735 RON

Prețul, Asfaltare parcare, 50-60 mp
Asfalt, Sântandrei

6259.68 RON la 10432.8 RON

Prețul, Turnare bitumare asfaltare in curte, 150mp
Asfalt, Voluntari

15649.2 RON la 26082 RON

Prețul, Ofert asfaltare parcare auto, 5000mp
Asfalt, Cluj-Napoca

8694 RON la 14490 RON

Prețul, Asfaltare in curtea societatii, 2000 mp
Asfalt, Pecica

21735 RON la 36225 RON

Prețul, Asfalt in fata casei, cca 30mp
Asfalt, Otopeni

3129.84 RON la 5216.4 RON

Prețul, Asfalt colorat, 70m2
Asfalt, Azuga

7302.96 RON la 12171.6 RON

Prețul, Ofertă asfaltare, 750metri patrati
Asfalt, Braşov

15649.2 RON la 26082 RON

Prețul, Asfaltare curte, In jur de 120-130 m2
Asfalt, Negreşti-Oaş

2738.61 RON la 4564.35 RON

Prețul, Turnat asfalt in curte peste ciment, 150mp
Asfalt, Târgu Mureş

15649.2 RON la 26082 RON

Prețul, Asfaltare alee betonata, 30 mp
Asfalt, Constanţa

2608.2 RON la 4347 RON

Prețul, As vrea sa asfaltez in fata casei , aproximativ 40mp., 40 mp
Asfalt, Vânători

4347 RON la 7245 RON

Prețul, Ofertă asfaltare parcare Societate comerciala, 1500mp
Asfalt, Baia Mare

13041 RON la 21735 RON

Prețul, Asfalt in curte, Cca70
Asfalt, Beiuş

6520.5 RON la 10867.5 RON

Prețul, Asfaltare drum de servitute, 100x6,5 m
Asfalt, Popeşti-Leordeni

43470 RON la 72450 RON



Vezi și alte proiecte finalizate, inclusiv prețurile

Asfalt lista de prețuri

Solicitați o ofertă neobligatorie de la firmă

241+ FIRME PENTRU Asfalt
SERVICIU GRATUIT
FĂRĂ COMISIOANE
OBȚINE O OFERTĂ

CăutațI executanțI buni pentru domeniul Asfalt?

  • Asfalt Bucureşti
  • Asfalt Cluj-Napoca
  • Asfalt Constanţa
  • Asfalt Dumbrăveni
  • Asfalt Iaşi
  • Asfalt Timişoara
  • Asfalt Alba Iulia
  • Asfalt Arad
  • Asfalt Bacău
  • Asfalt Baia Mare
  • Asfalt Bârlad
  • Asfalt Bistriţa
  • Asfalt Botoşani
  • Asfalt Brăila
  • Asfalt Braşov
  • Asfalt Buzău
  • Asfalt Călăraşi
  • Asfalt Craiova
  • Asfalt Deva
  • Asfalt Drobeta-Turnu Severin
  • Asfalt Focşani
  • Asfalt Galaţi
  • Asfalt Giurgiu
  • Asfalt Hunedoara
  • Asfalt Mediaş
  • Asfalt Oradea
  • Asfalt Piatra-Neamţ
  • Asfalt Piteşti
  • Asfalt Ploieşti
  • Asfalt Râmnicu Vâlcea
  • Asfalt Reşiţa
  • Asfalt Roman
  • Asfalt Satu Mare
  • Asfalt Sfântu Gheorghe
  • Asfalt Sibiu
  • Asfalt Slatina
  • Asfalt Slobozia
  • Asfalt Suceava
  • Asfalt Târgovişte
  • Asfalt Târgu Jiu
  • Asfalt Târgu Mureş
  • Asfalt Tulcea
  • Asfalt Turda
  • Asfalt Vaslui
  • Asfalt Zalău
  • Asfalt Abrud
  • Asfalt Adjud
  • Asfalt Agnita
  • Asfalt Aiud
  • Asfalt Aleşd
  • Asfalt Alexandria
  • Asfalt Amara
  • Asfalt Anina
  • Asfalt Aninoasa
  • Asfalt Ardud
  • Asfalt Avrig
  • Asfalt Azuga
  • Asfalt Babadag
  • Asfalt Baia de Aramă
  • Asfalt Baia de Arieş
  • Asfalt Baia Sprie
  • Asfalt Băile Govora
  • Asfalt Băile Herculane
  • Asfalt Băile Olăneşti
  • Asfalt Băile Tuşnad
  • Asfalt Băileşti
  • Asfalt Bălan
  • Asfalt Bălceşti
  • Asfalt Balş
  • Asfalt Băneasa
  • Asfalt Baraolt
  • Asfalt Bechet
  • Asfalt Beclean
  • Asfalt Beiuş
  • Asfalt Berbeşti
  • Asfalt Bereşti
  • Asfalt Bicaz
  • Asfalt Blaj
  • Asfalt Bocşa
  • Asfalt Boldeşti-Scăeni
  • Asfalt Bolintin-Vale
  • Asfalt Borşa
  • Asfalt Borsec
  • Asfalt Brad
  • Asfalt Bran
  • Asfalt Breaza
  • Asfalt Brezoi
  • Asfalt Broşteni
  • Asfalt Bucecea
  • Asfalt Budeşti
  • Asfalt Buhuşi
  • Asfalt Bumbeşti-Jiu
  • Asfalt Buşteni
  • Asfalt Buziaş
  • Asfalt Cajvana
  • Asfalt Calafat
  • Asfalt Călan
  • Asfalt Călimăneşti
  • Asfalt Câmpeni
  • Asfalt Câmpia Turzii
  • Asfalt Câmpina
  • Asfalt Câmpulung
  • Asfalt Câmpulung Moldovenesc
  • Asfalt Caracal
  • Asfalt Caransebeş
  • Asfalt Carei
  • Asfalt Cavnic
  • Asfalt Căzăneşti
  • Asfalt Cehu Silvaniei
  • Asfalt Cernavodă
  • Asfalt Chişineu-Criş
  • Asfalt Ciacova
  • Asfalt Cisnădie
  • Asfalt Codlea
  • Asfalt Comăneşti
  • Asfalt Comarnic
  • Asfalt Copşa Mică
  • Asfalt Corabia
  • Asfalt Costeşti
  • Asfalt Covasna
  • Asfalt Cristuru Secuiesc
  • Asfalt Cugir
  • Asfalt Curtea de Argeş
  • Asfalt Curtici
  • Asfalt Dăbuleni
  • Asfalt Darabani
  • Asfalt Dărmăneşti
  • Asfalt Dej
  • Asfalt Deta
  • Asfalt Dolhasca
  • Asfalt Dorohoi
  • Asfalt Drăgăneşti
  • Asfalt Drăgăneşti-Olt
  • Asfalt Drăgăşani
  • Asfalt Dragomireşti
  • Asfalt Eforie
  • Asfalt Făgăraş
  • Asfalt Făget
  • Asfalt Fălticeni
  • Asfalt Făurei
  • Asfalt Feteşti
  • Asfalt Fieni
  • Asfalt Fierbinţi-Târg
  • Asfalt Filiaşi
  • Asfalt Flămânzi
  • Asfalt Frasin
  • Asfalt Fundulea
  • Asfalt Găeşti
  • Asfalt Gătaia
  • Asfalt Geoagiu
  • Asfalt Gheorgheni
  • Asfalt Gherla
  • Asfalt Ghimbav
  • Asfalt Gura Humorului
  • Asfalt Hârlău
  • Asfalt Hârşova
  • Asfalt Haţeg
  • Asfalt Horezu
  • Asfalt Huedin
  • Asfalt Huşi
  • Asfalt Ianca
  • Asfalt Iernut
  • Asfalt Ineu
  • Asfalt Însurăţei
  • Asfalt Întorsura Buzăului
  • Asfalt Isaccea
  • Asfalt Jibou
  • Asfalt Lehliu-Gară
  • Asfalt Lipova
  • Asfalt Liteni
  • Asfalt Livada
  • Asfalt Luduş
  • Asfalt Lugoj
  • Asfalt Lupeni
  • Asfalt Mangalia
  • Asfalt Mărăşeşti
  • Asfalt Marghita
  • Asfalt Medgidia
  • Asfalt Miercurea Nirajului
  • Asfalt Miercurea Sibiului
  • Asfalt Miercurea-Ciuc
  • Asfalt Mihăileşti
  • Asfalt Milişăuţi
  • Asfalt Mioveni
  • Asfalt Mizil
  • Asfalt Moineşti
  • Asfalt Moldova Nouă
  • Asfalt Moreni
  • Asfalt Motru
  • Asfalt Murfatlar
  • Asfalt Murgeni
  • Asfalt Nădlac
  • Asfalt Năsăud
  • Asfalt Năvodari
  • Asfalt Negreşti
  • Asfalt Negreşti-Oaş
  • Asfalt Negru Vodă
  • Asfalt Nehoiu
  • Asfalt Novaci
  • Asfalt Nucet
  • Asfalt Ocna Mureş
  • Asfalt Ocna Sibiului
  • Asfalt Ocnele Mari
  • Asfalt Odobeşti
  • Asfalt Odorheiu Secuiesc
  • Asfalt Olteniţa
  • Asfalt Oneşti
  • Asfalt Orăştie
  • Asfalt Oraviţa
  • Asfalt Orşova
  • Asfalt Oţelu Roşu
  • Asfalt Ovidiu
  • Asfalt Panciu
  • Asfalt Pâncota
  • Asfalt Paşcani
  • Asfalt Pătârlagele
  • Asfalt Pecica
  • Asfalt Petrila
  • Asfalt Petroşani
  • Asfalt Piatra-Olt
  • Asfalt Plopeni
  • Asfalt Podu Iloaiei
  • Asfalt Pogoanele
  • Asfalt Potcoava
  • Asfalt Predeal
  • Asfalt Pucioasa
  • Asfalt Răcari
  • Asfalt Rădăuţi
  • Asfalt Râmnicu Sărat
  • Asfalt Râşnov
  • Asfalt Recaş
  • Asfalt Reghin
  • Asfalt Roşiori de Vede
  • Asfalt Rovinari
  • Asfalt Roznov
  • Asfalt Rupea
  • Asfalt Săcele
  • Asfalt Săcueni
  • Asfalt Salcea
  • Asfalt Sălişte
  • Asfalt Săliştea de Sus
  • Asfalt Salonta
  • Asfalt Sângeorgiu de Pădure
  • Asfalt Sângeorz-Băi
  • Asfalt Sânnicolau Mare
  • Asfalt Sântana
  • Asfalt Sărmaşu
  • Asfalt Săveni
  • Asfalt Scorniceşti
  • Asfalt Sebeş
  • Asfalt Sebiş
  • Asfalt Segarcea
  • Asfalt Seini
  • Asfalt Sighetu Marmaţiei
  • Asfalt Sighişoara
  • Asfalt Simeria
  • Asfalt Şimleu Silvaniei
  • Asfalt Sinaia
  • Asfalt Siret
  • Asfalt Slănic
  • Asfalt Slănic-Moldova
  • Asfalt Solca
  • Asfalt Şomcuta Mare
  • Asfalt Sovata
  • Asfalt Ştefăneşti
  • Asfalt Ştefăneşti
  • Asfalt Ştei
  • Asfalt Strehaia
  • Asfalt Sulina
  • Asfalt Tălmaciu
  • Asfalt Ţăndărei
  • Asfalt Târgu Bujor
  • Asfalt Târgu Cărbuneşti
  • Asfalt Târgu Frumos
  • Asfalt Târgu Lăpuş
  • Asfalt Târgu Neamţ
  • Asfalt Târgu Ocna
  • Asfalt Târgu Secuiesc
  • Asfalt Târnăveni
  • Asfalt Tăşnad
  • Asfalt Tăuţii-Măgherăuş
  • Asfalt Techirghiol
  • Asfalt Tecuci
  • Asfalt Teiuş
  • Asfalt Ţicleni
  • Asfalt Tismana
  • Asfalt Titu
  • Asfalt Topliţa
  • Asfalt Topoloveni
  • Asfalt Turceni
  • Asfalt Turnu Măgurele
  • Asfalt Ulmeni
  • Asfalt Ungheni
  • Asfalt Uricani
  • Asfalt Urlaţi
  • Asfalt Urziceni
  • Asfalt Valea lui Mihai
  • Asfalt Vălenii de Munte
  • Asfalt Vânju Mare
  • Asfalt Vaşcău
  • Asfalt Vatra Dornei
  • Asfalt Vicovu de Sus
  • Asfalt Victoria
  • Asfalt Videle
  • Asfalt Vişeu de Sus
  • Asfalt Vlăhiţa
  • Asfalt Vulcan
  • Asfalt Zărneşti
  • Asfalt Zimnicea
  • Asfalt Zlatna