x

    Asfalt pret

    Prețul asfaltului depinde de modalitatea de pregătire a bazei și de numărul de straturi. Pentru pregătirea și consolidarea bazei veți plăti în jur de 20lei/m2. Prețul turnării unui strat de asfalt este de circa 30lei/m2, asfaltul cu două straturi fiind mai dur, mai neted și mai uniform și în jur de 40lei/m2. Pentru un preț exact pentru asfaltare puteți solicita informații asfaltatorilor noștri verificați și veți primi mai multe oferte. Am pregătit pentru dumneavoastră și câteva sfaturi utile despre asfaltare.

    PREȚUL ASFALTĂRII


    Prețul asfaltării. Preț pentru furnizarea și instalarea asfaltului fin și grosier in două straturi. Preț asfalt de 5 cm in 3 cm grosime, impreuna cu pregătirea și consolidarea bazei.

    50 lei/mp

    PREȚ MINIM
    lei/mp

    PREȚ MEDIU
    60 lei/mp

    PREȚ MAXIM
    DORESC OFERTE DE LA EXECUTANȚI
    Asfalt pret

    ALTE PREȚURI PENTRU ASFALT

    cantitatea dvs.

    unitate

    prețul orientativ

    prețul dumneavoastră

    TRIMITEȚI O CERERE >
    TOTAL:

    Pavaj


    Prețul pavelelor este foarte diferit, în funcție de tipul de pavele pe care le utilizăm, cum pregăti...

    Verificați și: Pavele pret

    Cum v-au fost de folos aceste informații?

    Lucrări de asfaltare – tot ce trebuie să știți

    1. Ce trebuie să știm despre asfaltarea căilor de acces și a curților?

    Atunci când ne amenajăm calea de acces la casă și curtea, este important să ținem seama atât de aspectul estetic al pavajului, cât și de cât de bine acesta se potrivește cu casa și cu împrejurimile. De asemenea, mai trebuie să luăm în considerare calitatea și durata de viață a materialelor folosite. După analizarea tuturor acestor factori, marea majoritate a beneficiarilor aleg să își asfalteze aleea, care le unește casa cu drumul public.

    Marea majoritate a beneficiarilor aleg să își asfalteze calea de acces la casă și curtea, datorită simplității mentenanței și a duratei de viață îndelungate a suprafeței asfaltate
    Marea majoritate a beneficiarilor aleg să își asfalteze calea de acces la casă și curtea, datorită simplității mentenanței și a duratei de viață îndelungate a suprafeței asfaltate

    1.1. Avantajele oferite de asfaltare

    Unul dintre principalele avantaje ale asfaltării este cu siguranță rapiditatea execuției, pentru că asfaltul poate fi turnat într-o zi, dacă în prealabil a fost pregătită și întărită corespunzător suprafața de pietriș, pe care urmează a fi turnat asfaltul. Alte motive importante pentru care beneficiarii aleg asfaltarea sunt următoarele: simplitatea mentenanței și durata de viață practic nelimitată a suprafețelor asfaltate. Asfaltul este unul dintre cele mai rezistente materiale folosite pentru pavarea suprafețelor, rezistând chiar și la tratamentul cu sare din anotimpul iernii. Trebuie să știți și că zăpada se curăță foarte ușor de pe asfalt. De asemenea, pe asfalt nu se adună nisip și pietre. Prețul avantajos al lucrărilor de asfaltare în comparație cu cel al altor lucrări de pavare cu pavele, face ca asfaltarea să fie și preferată. Prețul lucrărilor de asfaltare depinde însă de locație și de destinația suprafețelor care urmează a fi asfaltate, ca și de grosimea stratului de asfalt.

    1.2. Aspectele negative ale asfaltării

    În ciuda numeroaselor avantaje pe care le prezintă asfaltarea suprafețelor, aceasta mai are și anumite aspecte negative. De exemplu, vara, asfaltul acumulează foarte puternic căldura solară și o emană la rândul lui. De fapt, asfaltul poate atinge temperaturi atât de ridicate, încât acesta poate produce opărituri pe tălpile picioarelor, dacă se merge pe el cu picioarele goale, atunci când este încins. Asfaltul se dilată în condiții de temperaturi ridicate și se contractă atunci când afară este frig. Acesta este motivul pentru care marginile asfaltului se crapă. În crăpăturile asfaltului începe să se adune mizerie. Încet-încet materialul începe să se dezintegreze. Părțile proaste ale asfaltării se mai fac simțite și în cazul în care, după asfaltare, devine necesară execuția de lucrări sub suprafețele asfaltate, cum ar fi instalarea unor țevi ale rețelelor de utilități publice. În acest caz, asfaltul va trebui să fie tăiat și peticit la loc. Din păcate, se va vedea clar locul în care se unesc asfaltul nou cu cel vechi, chiar și culoarea acestora va fi diferită. În schimb, în cazul în care trebuie a fi executate astfel de lucrări sub o suprafață pavată cu pavele, nu vor exista probleme majore, ci vor fi pur și simplu îndepărtate temporar o parte din pavele, iar după încheierea lucrărilor, acestea vor fi puse la loc.

    2. Asfaltare profesională și de calitate

    Este important, ca lucrările de asfaltare să fie executate de către o firmă profesionistă și cu experiență. Atunci când alegeți executantul, care să vă asfalteze curtea, acordați atenție experienței și referințelor firmelor de asfaltare. Trebuie să știți, că executanții de calitate oferă garanție pentru lucrările de asfaltare, pe care le realizează, atât pentru lucrările de pregătire a suprafeței întărite de nisip, cât și pentru turnarea asfaltului. Dacă asfaltarea este executată în mod profesional, suprafața asfaltată va avea o durată de viață îndelungată. Deci, căutați un executant, care să vă îndeplinească dorințele privind asfaltarea, dar care să respecte și toate standardele în vigoare din acest domeniu.

    3. Tipuri de asfalt pentru căile de acces și curți

    Alegerea tipului de asfalt depinde mai ales de următorii factori:

    - destinația suprafeței, care urmează a fi asfaltată, și anume, dacă este vorba de asfaltarea unei curți, a unei căi de acces sau a unui drum etc.;

    - solicitările/sarcinile la care vor fi expuse suprafețele asfaltate: solicitări mici, mari sau foarte mari;

    - locația geografică în care se vor desfășura lucrările;

    - mărimea investiției.

    Indiferent de tipul de asfalt pe care îl alegem, suprafața peste care acesta urmează a fi turnat trebuie să fie pregătită în mod adecvat, pentru că asfaltul nu este un material de sine stătător.

    3.1. Asfaltare într-un singur strat

    Bineînțeles, că dacă se toarnă un singur strat de asfalt, prețul acestor lucrări va fi minim. Vor face această alegere cei ce doresc să asfalteze căi de acces și curți, pe care nu vor circula cu autovehicule.

    Execuția unui strat simplu de asfalt diferă de la caz la caz:

    - dacă suprafața de asfaltat va fi mai puțin expusă la sarcini (max. 3,5 tone), fracția de piatră zdrobită este între 0 și 11 respectiv 16 mm, iar grosimea stratului de asfalt este de 5-6 cm;

    - dacă suprafața de asfaltat va fi mai mult expusă la sarcini (max. 8 tone), fracția de piatră zdrobită este între 11 și 16 mm, iar grosimea stratului de asfalt este de 7-8 cm.

    Aceste date au caracter exclusiv informativ. Tipul de asfalt și grosimea adecvată a acestuia se stabilesc după analizarea locurilor, care urmează a fi asfaltate.

    3.2. Asfaltare în două straturi

    Această soluție este aleasă în cazul în care căile de acces și curțile vor fi folosite nu numai pentru automobile, ci și pentru autovehicule cu mare tonaj. Asfaltul turnat în două straturi este mai de calitate, datorită faptului că stratul inferior este mai gros și alcătuit din fracțiuni de piatră zdrobită mai grosiere. Asfaltul este turnat la temperaturi înalte și este mai rezistent la sarcini. Stratul superior de asfalt este mai subțire și este alcătuit din fracțiuni de piatră mai fine, lucru pentru care suprafața exterioară a asfaltului este netedă. De obicei cele două straturi de asfalt au o grosime totală de 8 cm: stratul inferior are 5 cm, iar stratul superior 3 cm. Această grosime a asfaltului este adecvată pentru căile de acces și grădini. Asfaltarea în două straturi este mai scumpă, dar în același timp este și mai de calitate, mai durabilă, asfaltul având și un aspect mai plăcut.

    Execuția asfaltării în două straturi diferă de la caz la caz:

    - dacă suprafața de asfaltat va fi mai mult expusă la sarcini (max. 8 tone), fracția de piatră zdrobită din stratul inferior este între 0 și 22 mm, iar cea din stratul superior de  0-8/11 mm. Grosimea stratului inferior de asfalt este de 5 cm, iar cea a stratului superior de asfalt tot de 5 cm.

    - dacă suprafața de asfaltat va fi foarte expusă la sarcini (max. 10 tone), fracția de piatră zdrobită din stratul inferior este între 0 și 22 mm, iar cea din stratul superior de  0-8/11 mm. Grosimea stratului inferior de asfalt este de 8 cm, iar cea a stratului superior de asfalt de 3-4 cm.

    - dacă suprafața de asfaltat va fi foarte expusă la sarcini frecvente (max. 10 tone), fracția de piatră zdrobită din stratul inferior este între 0 și 22/32 mm, iar cea din stratul superior de  0-11 mm. Grosimea stratului inferior de asfalt este de 10 cm, iar cea a stratului superior de asfalt de 4 cm.

    Aceste date au caracter exclusiv informativ. Tipul de asfalt și grosimea adecvată a acestuia se stabilesc după analizarea locurilor care urmează a fi asfaltate.

    4. Cum se asfaltează curțile?

    4.1. Pregătirea suprafeței pe care urmează a fi turnat asfaltul

    Dacă dorim ca suprafețele asfaltate să reziste cu succes un timp îndelungat la diferite sarcini și solicitări – greutatea automobilelor, oscilațiile de temperatură, acțiunea apei, acțiunea sării presărate pe asfalt pe timp de iarnă etc. - este foarte important să se pregătească și întărească în mod adecvat suprafața, pe care urmează a fi turnat asfaltul. Dacă nu se face acest lucru, terenul se poate denivela, asfaltul se poate crăpa sau pot apărea găuri în asfalt. Dacă suprafața asfaltată va fi folosită pentru circulația automobilelor, baza peste care urmează să fie turnat asfaltul se pregătește în modul următor: se sapă terenul până la adâncimea de aproximativ 0,6 metri (în cazul în care pe această suprafață vor circula și autovehicule cu gabarit ridicat, se sapă până la o adâncime mai mare). Atunci când se sapă groapa, trebuie să se țină seama și de drenarea apei. De aceea, suprafața va fi ușor înclinată, pentru ca apa să fie îndepărtată de casă. Unghiul de înclinare al suprafeței va fi de cel puțin 2% respectiv 2 cm pe metru pătrat. Chiar dacă se creează acest unghi de înclinare, în teren trebuie să se monteze grilaje de drenare a apei. În groapa făcută se varsă aproximativ 0,4 metri de pietriș grosier (pietriș sau agregat mărunțit). Fiecare strat aplicat trebuie să fie întărit înainte de a vărsa un alt strat de pietriș peste el. Pentru aceste straturi nu se folosește niciodată material rezidual de pe șantier sau pietre dezgropate, pentru că un astfel de material nu are o grosime uniformă și, de aceea, el nu s-ar putea întări și nivela corespunzător. După întărirea stratului inferior de pietriș, se aplică și stratul superior format din pietriș mai fin, cu grosimea de cca. 0,2 metri. Stratul superior de pietriș este stratul portant al asfaltului și, de aceea, este important ca acesta să fie întărit foarte bine.

    4.2. Turnarea asfaltului

    După cum am mai menționat, tipul și grosimea asfaltului depind de destinația suprafeței, care urmează a fi asfaltată. În practică, suprafețele pe care urmează a se circula cu autovehicule se asfaltează în două straturi: primul strat (stratul inferior) are o alcătuire mai grosieră și grosimea de minim 5 cm, iar al doilea strat (stratul superior) este mai neted și are grosimea de minim 3 cm. Ambele straturi de asfalt se netezesc după aplicare.  Apoi, suprafața astfel asfaltată poate fi utilizată deja după câteva ore. Recomandăm, ca asfaltarea să se execute pe timp uscat, când temperatura atmosferică este de minim 10 ℃. Lucrările de asfaltare se execută în principal în sezonul construcțiilor. Este important ca temperatura atmosferică să fie ridicată pe perioada execuției lucrărilor de asfaltare. În aceste condiții asfaltul nu se va răci prea repede și va putea fi corespunzător netezit. Vremea ploioasă nu este adecvată pentru lucrările de asfaltare, pentru că asfaltul aderă mai greu pe stratul inferior de pietriș, dacă acesta este udat de ploaie. Dacă asfaltul este turnat pe timp de ploaie, se va crăpa rapid. Se mai recomandă și ca asfaltul să fie turnat imediat după pregătirea suprafeței inferioare, adică imediat după săparea gropii și vărsarea și întărirea straturilor de nisip. În caz contrar, stratul superior de nisip poate fi stricat, fie de o furtună, fie de circulația peste el a unui autovehicul.

    4.3. Mentenanța și repararea suprafețelor asfaltate

    Vă spunem clar, că nu are rost să se facă economii atunci când se execută stratul de nisip întărit, peste care urmează a se turna asfaltul. Suprafețele asfaltate vor avea o durată de viață îndelungată dacă straturile inferioare de nisip sunt executate profesional și sunt bine întărite, și dacă stratul final de asfalt este turnat corect. Pentru asigurarea durabilității suprafeței asfaltate mai este foarte importantă și execuția corectă a contactului dintre asfalt și restul materialelor. Dacă asfaltul nu este finisat corespunzător, acesta se va sfărâma și se va rupe. În acest caz, apa va intra cu ușurință prin crăpăturile stratului superior de asfalt și va distruge și stratul inferior al acestuia. În cazuri grave, stratul de asfalt se poate chiar ridica și desprinde de pe stratul inferior de nisip întărit. Deseori apar gropi în asfalt, în care se adună apa și mizeria etc. Cu timpul, pe suprafața asfaltului se adâncesc gropi și denivelări create de roțile autovehiculelor (dacă circulăm pe aceeași suprafață și parcăm întotdeauna în același loc), sau gropi și denivelări create de vase mari cu flori. Mai ales vara, atunci când asfaltul este încins și moale, trebuie să avem grijă să nu așezăm obiecte foarte grele pe suprafețe asfaltate, pentru că acestea ar putea lăsa urme în asfalt. Suprafețele asfaltate mai pot fi afectate și de scurgerile de ulei din autovehicule sau de vărsarea pe ele a unor substanțe agresive. Astfel de pete nu pot fi curățate de pe suprafețele asfaltate. Situația poate fi ameliorată numai prin tăierea și eliminarea acestor bucăți de asfalt pătate și turnarea unui strat nou de asfalt peste găurile făcute în acest fel suprafața asfaltată.

     

    LA DAIBAU.RO VĂ AJUTĂM SĂ VĂ EVALUAȚI INVESTIȚIA ȘI SĂ VĂ ALEGEȚI EXECUTANTUL PENTRU LOCUINȚA DUMNEAVOASTRĂ



    PARCARE

    Stimați,

    Am nevoie de asfaltare

    Loc de parcare 12m2

    Mulțumesc,
    180 lei la 300 lei


    ........

    ASFALT CURTE, BORDURI

    Bună ziua,

    Am nevoie de asfaltare curte scoala si montare borduri pe o suprafață de 1800 mp

    Mulțumesc, 18000 lei la 30000 lei


    ........

    ASFALT 200M LUNGIME, LATIME 5M

    Stimați,

    Asfaltare drum acces in cartier traseu de 200 m și lățimea de 5 m.
    Am atașat și o poză.

    Mulțumesc
    Mușat Adrian 9900 lei la 16500 lei


    ........

    DORESC OFERTE DE LA EXECUTANȚI





    PREȚUL, ASFALT CURTE ȘI CAI DE ACCES 2 STRATURI,
    Asfalt, Peregu Mare

    4912.11 lei la 8186.85 lei

    PREȚUL, ASFALTARE PARCARE PRIVATA ,
    Asfalt, Bragadiru

    12171.6 lei la 20286 lei

    PREȚUL, ASFALTARE 200 MP CURTE,
    Asfalt, Voineşti

    9563.4 lei la 15939 lei

    PREȚUL, ASFALTARE ACCESE INTRARE-IESIRE BENZINARIE,
    Asfalt, Medgidia

    13041 lei la 21735 lei

    PREȚUL, AM CURTEA BETONATA ,SI SA EXFOLIAT,
    Asfalt, Moara Vlăsiei

    8694 lei la 14490 lei

    PREȚUL, REABILITARE ASFALT CURTE ,
    Asfalt, Târgu Mureş

    21735 lei la 36225 lei

    PREȚUL, ASFALT STRAT DE UZURA CIRCA 135 MP ȘI REPARARE GROPI+ASFALT 30MP,
    Asfalt, Câmpina

    7824.6 lei la 13041 lei

    PREȚUL, ASFATARE BINDER 6 CM + BA16 4CM,
    Asfalt, Săbăreni

    95634 lei la 159390 lei

    PREȚUL, ASFALTARE DRUM PRIVAT, LUNGIME 400 M CU 6 M LATIME,
    Asfalt, Otopeni

    108675 lei la 181125 lei

    PREȚUL, PREGĂTIREA SUPRAFEȚEI PE CARE URMEAZĂ A FI TURNAT ASFALTUL + MONTAJ BOR,
    Asfalt, Huta-Certeze

    19561.5 lei la 32602.5 lei

    PREȚUL, ASFALTARE TROTUARE SI TERASA,
    Asfalt, Valea Lupului

    4912.11 lei la 8186.85 lei

    PREȚUL, INTRARE CURTE,
    Asfalt, Floreşti

    1738.8 lei la 2898 lei

    PREȚUL, ASFALT,BETONARE BITUM CALE DE ACCES SPALATORIE AUTO,
    Asfalt, Pogoanele

    8694 lei la 14490 lei

    PREȚUL, ASFALTARE 2 STRATURI PE O SUPRAFAȚĂ DE 5000MP ȘI 800ML BORDURĂ,
    Asfalt, Reşiţa

    217350 lei la 362250 lei

    PREȚUL, ASFALT PENTRU SPALATORIE SELF WASH,
    Asfalt, Sânmihaiu Român

    130410 lei la 217350 lei

    PREȚUL, ASFALTARE PARCARE,
    Asfalt, Iaşi

    2173500 lei la 3622500 lei

    PREȚUL, ASFALTARE CURTE,
    Asfalt, Pantelimon

    14345.1 lei la 23908.5 lei

    PREȚUL, TURNARE ASFALT TROTUAR IN CURTE,
    Asfalt, Chitila

    14345.1 lei la 23908.5 lei

    PREȚUL, ASFALTARE ,
    Asfalt, Haţeg

    999810 lei la 1666350 lei

    PREȚUL, ASFALTAT CURTEA + CALEA DE ACCES,
    Asfalt, Suceava

    21735 lei la 36225 lei

    PREȚUL, ASFALTARE PARCARE AUTO,
    Asfalt, Dofteana

    8694 lei la 14490 lei



    Vezi și alte proiecte finalizate, inclusiv prețurile

    ASFALT LISTA DE PREȚURI

    COLABORĂM CU PESTE 53 FIRME PENTRU ASFALT


    SERVICIU GRATUIT
    CĂUTĂM LOCAL
    FĂRĂ COMISIOANE
    OBȚINE O OFERTĂ

    CĂUTAȚI EXECUTANȚI BUNI PENTRU DOMENIUL ASFALT?

  • Asfalt Abrud
  • Asfalt Adjud
  • Asfalt Agnita
  • Asfalt Aiud
  • Asfalt Alba Iulia
  • Asfalt Aleşd
  • Asfalt Alexandria
  • Asfalt Amara
  • Asfalt Anina
  • Asfalt Aninoasa
  • Asfalt Arad
  • Asfalt Ardud
  • Asfalt Avrig
  • Asfalt Azuga
  • Asfalt Babadag
  • Asfalt Bacău
  • Asfalt Baia de Aramă
  • Asfalt Baia de Arieş
  • Asfalt Baia Mare
  • Asfalt Baia Sprie
  • Asfalt Băile Govora
  • Asfalt Băile Herculane
  • Asfalt Băile Olăneşti
  • Asfalt Băile Tuşnad
  • Asfalt Băileşti
  • Asfalt Bălan
  • Asfalt Bălceşti
  • Asfalt Balş
  • Asfalt Băneasa
  • Asfalt Baraolt
  • Asfalt Bârlad
  • Asfalt Bechet
  • Asfalt Beclean
  • Asfalt Beiuş
  • Asfalt Berbeşti
  • Asfalt Bereşti
  • Asfalt Bicaz
  • Asfalt Bistriţa
  • Asfalt Blaj
  • Asfalt Bocşa
  • Asfalt Boldeşti-Scăeni
  • Asfalt Bolintin-Vale
  • Asfalt Borşa
  • Asfalt Borsec
  • Asfalt Botoşani
  • Asfalt Brad
  • Asfalt Brăila
  • Asfalt Bran
  • Asfalt Braşov
  • Asfalt Breaza
  • Asfalt Brezoi
  • Asfalt Broşteni
  • Asfalt Bucecea
  • Asfalt Bucureşti
  • Asfalt Budeşti
  • Asfalt Buhuşi
  • Asfalt Bumbeşti-Jiu
  • Asfalt Buşteni
  • Asfalt Buzău
  • Asfalt Buziaş
  • Asfalt Cajvana
  • Asfalt Calafat
  • Asfalt Călan
  • Asfalt Călăraşi
  • Asfalt Călimăneşti
  • Asfalt Câmpeni
  • Asfalt Câmpia Turzii
  • Asfalt Câmpina
  • Asfalt Câmpulung
  • Asfalt Câmpulung Moldovenesc
  • Asfalt Caracal
  • Asfalt Caransebeş
  • Asfalt Carei
  • Asfalt Cavnic
  • Asfalt Căzăneşti
  • Asfalt Cehu Silvaniei
  • Asfalt Cernavodă
  • Asfalt Chişineu-Criş
  • Asfalt Ciacova
  • Asfalt Cisnădie
  • Asfalt Cluj-Napoca
  • Asfalt Codlea
  • Asfalt Comăneşti
  • Asfalt Comarnic
  • Asfalt Constanţa
  • Asfalt Copşa Mică
  • Asfalt Corabia
  • Asfalt Costeşti
  • Asfalt Covasna
  • Asfalt Craiova
  • Asfalt Cristuru Secuiesc
  • Asfalt Cugir
  • Asfalt Curtea de Argeş
  • Asfalt Curtici
  • Asfalt Dăbuleni
  • Asfalt Darabani
  • Asfalt Dărmăneşti
  • Asfalt Dej
  • Asfalt Deta
  • Asfalt Deva
  • Asfalt Dolhasca
  • Asfalt Dorohoi
  • Asfalt Drăgăneşti
  • Asfalt Drăgăneşti-Olt
  • Asfalt Drăgăşani
  • Asfalt Dragomireşti
  • Asfalt Drobeta-Turnu Severin
  • Asfalt Eforie
  • Asfalt Făgăraş
  • Asfalt Făget
  • Asfalt Fălticeni
  • Asfalt Făurei
  • Asfalt Feteşti
  • Asfalt Fieni
  • Asfalt Fierbinţi-Târg
  • Asfalt Filiaşi
  • Asfalt Flămânzi
  • Asfalt Focşani
  • Asfalt Frasin
  • Asfalt Fundulea
  • Asfalt Găeşti
  • Asfalt Galaţi
  • Asfalt Gătaia
  • Asfalt Geoagiu
  • Asfalt Gheorgheni
  • Asfalt Gherla
  • Asfalt Ghimbav
  • Asfalt Giurgiu
  • Asfalt Gura Humorului
  • Asfalt Hârlău
  • Asfalt Hârşova
  • Asfalt Haţeg
  • Asfalt Horezu
  • Asfalt Huedin
  • Asfalt Hunedoara
  • Asfalt Huşi
  • Asfalt Ianca
  • Asfalt Iaşi
  • Asfalt Iernut
  • Asfalt Ineu
  • Asfalt Însurăţei
  • Asfalt Întorsura Buzăului
  • Asfalt Isaccea
  • Asfalt Jibou
  • Asfalt Lehliu-Gară
  • Asfalt Lipova
  • Asfalt Liteni
  • Asfalt Livada
  • Asfalt Luduş
  • Asfalt Lugoj
  • Asfalt Lupeni
  • Asfalt Mangalia
  • Asfalt Mărăşeşti
  • Asfalt Marghita
  • Asfalt Medgidia
  • Asfalt Mediaş
  • Asfalt Miercurea Nirajului
  • Asfalt Miercurea Sibiului
  • Asfalt Miercurea-Ciuc
  • Asfalt Mihăileşti
  • Asfalt Milişăuţi
  • Asfalt Mioveni
  • Asfalt Mizil
  • Asfalt Moineşti
  • Asfalt Moldova Nouă
  • Asfalt Moreni
  • Asfalt Motru
  • Asfalt Murfatlar
  • Asfalt Murgeni
  • Asfalt Nădlac
  • Asfalt Năsăud
  • Asfalt Năvodari
  • Asfalt Negreşti
  • Asfalt Negreşti-Oaş
  • Asfalt Negru Vodă
  • Asfalt Nehoiu
  • Asfalt Novaci
  • Asfalt Nucet
  • Asfalt Ocna Mureş
  • Asfalt Ocna Sibiului
  • Asfalt Ocnele Mari
  • Asfalt Odobeşti
  • Asfalt Odorheiu Secuiesc
  • Asfalt Olteniţa
  • Asfalt Oneşti
  • Asfalt Oradea
  • Asfalt Orăştie
  • Asfalt Oraviţa
  • Asfalt Orşova
  • Asfalt Oţelu Roşu
  • Asfalt Ovidiu
  • Asfalt Panciu
  • Asfalt Pâncota
  • Asfalt Paşcani
  • Asfalt Pătârlagele
  • Asfalt Pecica
  • Asfalt Petrila
  • Asfalt Petroşani
  • Asfalt Piatra-Neamţ
  • Asfalt Piatra-Olt
  • Asfalt Piteşti
  • Asfalt Ploieşti
  • Asfalt Plopeni
  • Asfalt Podu Iloaiei
  • Asfalt Pogoanele
  • Asfalt Potcoava
  • Asfalt Predeal
  • Asfalt Pucioasa
  • Asfalt Răcari
  • Asfalt Rădăuţi
  • Asfalt Râmnicu Sărat
  • Asfalt Râmnicu Vâlcea
  • Asfalt Râşnov
  • Asfalt Recaş
  • Asfalt Reghin
  • Asfalt Reşiţa
  • Asfalt Roman
  • Asfalt Roşiori de Vede
  • Asfalt Rovinari
  • Asfalt Roznov
  • Asfalt Rupea
  • Asfalt Săcele
  • Asfalt Săcueni
  • Asfalt Salcea
  • Asfalt Sălişte
  • Asfalt Săliştea de Sus
  • Asfalt Salonta
  • Asfalt Sângeorgiu de Pădure
  • Asfalt Sângeorz-Băi
  • Asfalt Sânnicolau Mare
  • Asfalt Sântana
  • Asfalt Sărmaşu
  • Asfalt Satu Mare
  • Asfalt Săveni
  • Asfalt Scorniceşti
  • Asfalt Sebeş
  • Asfalt Sebiş
  • Asfalt Segarcea
  • Asfalt Seini
  • Asfalt Sfântu Gheorghe
  • Asfalt Sibiu
  • Asfalt Sighetu Marmaţiei
  • Asfalt Sighişoara
  • Asfalt Simeria
  • Asfalt Şimleu Silvaniei
  • Asfalt Sinaia
  • Asfalt Siret
  • Asfalt Slănic
  • Asfalt Slănic-Moldova
  • Asfalt Slatina
  • Asfalt Slobozia
  • Asfalt Solca
  • Asfalt Şomcuta Mare
  • Asfalt Sovata
  • Asfalt Ştefăneşti
  • Asfalt Ştefăneşti
  • Asfalt Ştei
  • Asfalt Strehaia
  • Asfalt Suceava
  • Asfalt Sulina
  • Asfalt Tălmaciu
  • Asfalt Ţăndărei
  • Asfalt Târgovişte
  • Asfalt Târgu Bujor
  • Asfalt Târgu Cărbuneşti
  • Asfalt Târgu Frumos
  • Asfalt Târgu Jiu
  • Asfalt Târgu Lăpuş
  • Asfalt Târgu Mureş
  • Asfalt Târgu Neamţ
  • Asfalt Târgu Ocna
  • Asfalt Târgu Secuiesc
  • Asfalt Târnăveni
  • Asfalt Tăşnad
  • Asfalt Tăuţii-Măgherăuş
  • Asfalt Techirghiol
  • Asfalt Tecuci
  • Asfalt Teiuş
  • Asfalt Ţicleni
  • Asfalt Timişoara
  • Asfalt Tismana
  • Asfalt Titu
  • Asfalt Topliţa
  • Asfalt Topoloveni
  • Asfalt Tulcea
  • Asfalt Turceni
  • Asfalt Turda
  • Asfalt Turnu Măgurele
  • Asfalt Ulmeni
  • Asfalt Ungheni
  • Asfalt Uricani
  • Asfalt Urlaţi
  • Asfalt Urziceni
  • Asfalt Valea lui Mihai
  • Asfalt Vălenii de Munte
  • Asfalt Vânju Mare
  • Asfalt Vaşcău
  • Asfalt Vaslui
  • Asfalt Vatra Dornei
  • Asfalt Vicovu de Sus
  • Asfalt Victoria
  • Asfalt Videle
  • Asfalt Vişeu de Sus
  • Asfalt Vlăhiţa
  • Asfalt Vulcan
  • Asfalt Zalău
  • Asfalt Zărneşti
  • Asfalt Zimnicea
  • Asfalt Zlatna
  • Romania
    DAIBAU.RO

    Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6
    2000 Maribor, Slovenia

    0040(312) 296 065

    CONTACTE

    Cereri: 0040(312) 296 065
    Firme: 0040(312) 296 065

    PAGINI REGIONALE

    www.daibau.com
    www.daibau.at
    www.mojmojster.net
    www.emajstor.hr
    www.daibau.rs
    www.daibau.sk
    www.daibau.ro
    © 2020 DaiBau.ro, toate drepturile rezervate