Căutați bun asfaltor? Am colectat și verificat asfaltori care își desfășoară activitatea în localitatea Bucureşti și în împrejurimi. Trimiteți o cerere și executanții interesați asfaltori vă vor contacta pentru a vă face o vizită, pentru Profactura și oferte. Bun asfaltor Bucureşti se vor găsi cu siguranță și pentru dvs..
Societatea ALL STRADE CONSTRUCT AND TECHNOLOGY are o experiență vastă de peste 12 ani în amenajarea de drumuri, parcări auto...
Sunt foarte mulțumit cu lucrarea executată. Oameni de nota 10. Prețul și condițiile stabilite respec...
Radu D.
Executam lucrari de amenajari interioare si exterioare, partiale sau totale in functie de proiectul/solicitarea clientului....
Promptitudine și seriozitate în execuție. Recomand cu încredere societatea Contact Promotion!
Marian H.
Cel mai simplu mod de a găsi meșteri buni
Cel mai simplu mod de a găsi meșteri buni
Ultimele cereri publicate în categoria Asfalt, Bucureşti
Asfalt bituminat curte 100mp,suprafața actuala este din beton dar este vechi si s a degradat in timp!
Dimian I.
O parcare între două duplexuri într-un ansamblu rezidential. Suprafața totală este de 54 m2. Pe o parte voi dori și rigole de scurgere a apei. Acum sunt puse dale înierbate dar cred că se poate turna peste ele asfaltul.
Sebastian B.
Îndreptarea și asfaltarea curții de aproximativ 400 m2
Mona A.
Asfaltarea unui plafon de beton în formă de L. Asfaltarea se face pe un beton turnat de circa 30 mp
Valerica C.
Am nevoie de curtea de asfaltat, suprafata de aprox 100 mp
Victor M.
Avem nevoie de asfaltare sapatura bransament electric, sapa trasata mai e nevoie decat de asfalt. 320m lungime si latime 40 cm.
Catalin
Avem nevoie de asfaltarea parcarii rezidentiale, suprafata de aprox 2300 mp. In prezent este o placa de beton. Este atasata poza.
Mihai C.
Am nevoie de asfaltare alee curte, aprox. 65 mp.
Pinzar D.
Doresc sa asfaltez un teren de baschet care acum este din beton, doar ca are o portiune unde betonul s-a lasat si se aduna apa in aceea zona, intentia mea este sa aduc toata suprafata la nivel si sa dau si o usoara panta pentru ca atunci cand ploua sa nu se mai adune apa.Grosimea maxima a stratului de asfalt in zona lasata este de cca 4-5 cm.
Iulian D.
Curte betonata cu suprafața neregulata
Vasile A.
Am nevoie de asfaltare curte cu câteva alei adiacente cu asfalt care să fie garantat pentru 15 - 20 ani. Suprafata de aprox 90 mp.
Aurel P.
Sa ridic trotuarul stradal cu 7 cm, pe o suprafata de 23m patrati.
Florea
Aș dori asfaltarea unei curți cu o lățime de 3 m și o lungime de 16m precizez ca nu este la același nivel și mai sunt denivelări prin curte pe alocuri lipsă beton, as spune ca este o diferenta de 5-7 cm de nivel.
Aș vrea să aibă și nivel de scurgere a apei .
George
Avem nevoie de asfaltarea unui drum de acces cu suprafata de aprox 1000 mp, 7 x 150 m aproximativ
Marian D.
Buna ziua,
aprox, 240 mp drum serivtute, 2 canale de ridicat
Cristina A.
Avem nevoie de asfaltare curte, suprafata de aprox 350 mp
Ion P.
Asfaltarea este de obicei se realizează mai rapid decât alte tipuri de pavaj, ceea ce înseamnă mai puține întreruperi și un timp de execuție mai scurt. De asemenea, asfaltarea este în general mai ieftină în comparație cu alte tipuri de lucrări de construcție a drumurilor, în special pe suprafețe mai mari. Un avantaj suplimentar este că suprafețele asfaltate sunt relativ ușor de întreținut, iar reparațiile și reînnoirile minore pot fi făcute cu ușurință prin reasfaltarea suprafețelor deteriorate.
Printre principalele dezavantaje se numără sensibilitatea la temperaturi extreme, în special temperaturile ridicate la care asfaltul poate deveni moale, în timp ce temperaturile scăzute pot provoca fragilitate și crăpare. Suprafețele asfaltate sunt, de asemenea, mai puțin rezistente la încărcături grele și pot apărea adâncituri și fisuri. Prin urmare, nu este recomandată folosirea asfaltului în locurile în care traficul este intens sau în locurile în care se folosesc des vehicule grele. Nu în ultimul rând, suprafețele asfaltate au o capacitate de drenaj ceva mai slabă, așa că este necesar un drenaj adecvat.
În primul rând, carosabilul existent trebuie îndepărtat, dacă există, și apoi orice deteriorare a solului trebuie reparată (umplerea solului, crearea tampoanelor etc.). Urmează compactarea fracției depuse, în scopul consolidării bazei și nivelării suprafeței care va fi asfaltată. Urmează prepararea mixturii asfaltice într-un mixer pentru asfalt, unde bitumul este încălzit și amestecat cu agregate precum nisip, pietriș și pietre. Amestecul asfaltic pregătit este apoi întins pe suprafața pregătită cu ajutorul unor mașini speciale pentru finisarea asfaltului. Asfaltul este nivelat și compactat pentru a se obține netezimea și grosimea dorită. După turnarea mixturii asfaltice, noul asfalt este distribuit uniform și compactat cu diverse cilindre compactori pentru asfalt.
Asfaltarea unor parcări mici sau ale căilor de acces durează de obicei o zi până la trei zile. Aceasta include timpul pentru pregătirea suprafeței, pregătirea amestecului asfaltic, umplerea și compactarea asfaltului, dar nu și uscarea.
Asfaltul are nevoie de obicei între 24 și 48 de ore pentru a se usca, dar acest lucru poate depinde de condițiile meteorologice, grosimea stratului de acoperire și de alți factori. În timpul uscării, suprafața nu trebuie călcată sau condus peste ea pentru a preveni deteriorarea și deformarea.
Asfaltarea este un tip de lucrare potrivit pentru o varietate de suprafețe, inclusiv drumuri principale și locale, parcări, alei, poteci din jurul casei, terase, terenuri de tenis și baschet ș.a.m.d.
Există mai multe tipuri de asfalt care sunt utilizate în funcție de nevoi și condiții specifice. Cel mai des se folosește mixturi asfaltice preparate la cald. Se compune din agregate, lianți (bitum) și materiale de umplutură pentru a asigura rezistența și durabilitatea. Amestecul rece este utilizat la temperaturi mai scăzute sau pentru reparații minore. Nu necesită încălzire și este gata de utilizare în forma sa finită. Există, de asemenea, asfalt reciclat - realizat din amestec vechi răzuit care este măcinat și reutilizat ca bază pentru asfaltul nou.
Grosimea recomandată a asfaltului depinde de scopul substratului. Grosimea asfaltului pentru drumuri variază de obicei între 5 cm și 15 cm, în funcție de încărcarea cu trafic. În parcări grosimea variază între 5 cm și 10 cm, din nou în funcție de sarcina așteptată și de scopul parcării. 5 cm de asfalt sunt de obicei suficienți pentru căile de acces.
Asfaltarea este o muncă profesională și solicitantă din punct de vedere tehnic, care este efectuată de obicei de firme specializate în construcții sau drumuri. Acei executanți au cunoștințele, experiența, uneltele, mașinile și echipamentele adecvate pentru o muncă calitativă. Atunci când alegeți un executant, este important să verificați expertiza, referințele și experiența acestuia și să vă consultați cu experții pentru asigurarea calității și a rezultatului dorit.
Suprafețele asfaltate necesită întreținere regulată, dar aceasta este de obicei mai puțin solicitantă decât alte tipuri de construcție de drumuri. Întreținerea asfaltului include, în general, repararea fisurilor și a adânciturilor, curățarea regulată, acoperirea și reetanșarea etc. Întreținerea corectă a asfaltului este crucială pentru durabilitatea calității și rezistenței acestuia. Dacă întreținerea este efectuată corect, suprafețele asfaltate pot rezista ani de zile fără probleme majore.
Repararea urgentă a asfaltului este necesară în cazul în care observați numeroase fisuri, adâncituri sau separări pe suprafața asfaltului. Deteriorările de acest tip pot duce la probleme precum rezistența redusă la apă, conducerea dificilă și, în general, un aspect urât. Refacerea suprafeței este, de asemenea, necesară dacă straturile de asfalt se separă și se rup sau dacă suprafața arată foarte uzată.
Răspunsul la această întrebare nu este clar. În general, asfaltul este potrivit pentru acoperirea căilor de acces și alei din jurul casei, dar rețineți că este un material monoton care este de obicei asociat drumurilor publice. Curtea va primi mai mult caracter prin pavaj cu piatră, cărămidă sau beton, în timp ce asfaltul poate fi folosit - de exemplu, într-o măsură limitată - pentru accesul la garaj.
Prețul asfaltării depinde de grosimea asfaltului, de locația lucrării (locații mai îndepărtate și mai greu de accesat înseamnă un preț mai mare), de dificultatea terenului (panta etc.), de starea terenului existent ( dacă terenul prezintă un risc mai mare de inundații și alunecări de teren sau trebuie umplut cu o cantitate mai mare de material de nivelare) și servicii suplimentare.
Suntem disponibili pentru dumneavoastră în fiecare zi lucrătoare, de la 9:00 la 17:00. Cum vă putem ajuta?